YouTube, en col·laboració amb el Pulitzer Center on Crisis Reporting, organitza el concurs "Projecte: Reportatge" amb l'objectiu d'animar als "aspirants a reporters" a produir vídeos "curts i de qualitat" sobre notícies que normalment "no tenen espai" en els mitjans de comunicació tradicionals.
Aquesta iniciativa, que es desenvolupa a nivell internacional en la web http://youtube.com/projectreport, contarà amb tres fases fins a triar al guanyador, que rebrà més de 7.000 euros per a viatjar a l'estranger, així com l'oportunitat de treballar amb el Pulitzer Center en "una història de rellevància internacional".
- Durant la primera etapa, el Pulitzer Center s'encarregarà de triar els deu millors treballs rebuts pel centre fins al 6 d'octubre. Els vídeos dels participants haurien de tractar, en un màxim de tres minuts de durada, sobre un personatge de rellevància en la seva comunitat.
- En la segona, la comunitat de YouTube votarà per a seleccionar cinc finalistes d'entre els millors vídeos que reflecteixin una història local amb repercussió internacional. El temps màxim de durada d'aquests treballs no podrà superar els quatre minuts.
- Finalment, serà la comunitat d'usuaris d'aquesta plataforma la què seleccioni al guanyador final. Els cinc finalistes haurien de mostrar, en menys de cinc minuts, una història de la seva comunitat que "hagi quedat relegada a un segon pla, utilitzant una tècnica de reportatge especial".
0 comentaris
Publica un comentari a l'entrada